Pacific Coast Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pacific Coast Academy

Een bijzondere academy, overleef jij het?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pukkelprobleem..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptyma maa 21, 2011 10:06 pm

Jazz had met een vertederde blik naar de twee gekeken. Haar ogen waren licht rood gekleurd door de geur van bloed maar Jazz vond dat niet zo erg of gek. Ze hoefde dadelijk alleen maar een pilletje in te nemen en het was weg. Ze glimlachte lichtjes en keek naar de licht inval maar daarna weer naar de tweeling, ze waren zo lief. Zo lief voor elkaar maar ook lief voor andere. Ook voor haar. Jazz zag ze als haar grote vrienden want de jongens waren dan ook groter dan haar, zelfs met hakken aan kwamen ze boven haar uit. Jazz zou niet meer groeien maar dat vond ze best. Ze was nou eenmaal klein en daar ging niets aan veranderen. Ze liet zich van het podium afglijden en keek naar de twee. Haar blik bleef toch hangen op de ogen van Christian, ze wist niet wat het was maar die rode ogen hielden haar gewoon gevangen, alsof ze in een trance was. Jazz vond het niet eens erg dat ze zou lief waren, Jazz wist dat het uit broederliefde was. Ze wist dat ze geen homosexueel waren, ze vroeg zich soms af of ze ook regels hadden in hun familie, Jazz wel. Misschien net iets te veel van het goeie maar daar kon ze niets aan veranderen. Jazz was wel de gene die hun naam hoog moest houden op school en dat deed ze ook. Haar familie zat hier al generatie's op en de groep Soul werd steeds overgenomen door andere familieleden. Ze beet zachtjes om haar onderlip, maar ze kon haar blik niet van Christian af halen. Nee, ze kon het gewoon niet, die ogen hielden haar gewoon gevangen. Die gloed... Zo aantrekkelijk zo aanlokkelijk. Jazz kreeg er gewoon de kriebels van. Haar ogen waren dan ook wat wazig. Het leek net alsof ze in een soort trance verkeerde, maar in werkelijkheid kon ze haar ogen gewoon niet van die rode ogen afhouden. Pas als ze weg zouden zijn zou zij weer 'wakker' worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptywo maa 23, 2011 6:05 pm

Christian keek Jazz nog even aan. Hij zakte neer op zijn knieen, Voor Jazz, Jazz kwam tot de helft boven het podium uit, Wat er voor zorgde dat Christian zo maar ietsjes groter leek. Hij keek haar rustig aan, Zijn ogen hadden nog een lichte rode gloed. "Je vind het mooi he.." Zei hij charmant en glimlachtte net zo charmant als dat hij sprak. Dexter greens, Nu was Christian zijn kans eindelijk aan het pakken. Want no way dat die twee allebei een andere vriendin namen, Ja, Heel misschien.. Maar dat zagen ze dan wel. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dachten de twee maar zo. Dus had Dexter eerst de kans gekregen dan accepteerde Christian dat. Hij streek een sliert haar achter Jazz haar oor en keek haar met een licht gekanteld hoofd aan, het maakte hem schattig. Ergens leek hij op een roofdier. Met zijn rode ogen en zijn haast verlangende gezicht. Hij sloot kort zijn ogen, Toen hij ze opende hadden ze hun normale oogkleur aangenomen. Hij keek met een lieflijke glimlach weg en drukte vervolgens een kus op haar wang, Nadat hij haar kin lichtjes had beetgepakt. Een tedere zachte aanraking. De bel was waarschijnlijk al lang gegaan, Maar dat maakte nu niet uit. Elliot zou er wel voor zorgen dat ze niet werden opgeschreven, Tenminste, Dat hoopte Dexter. Chris rechtte zijn rug en stond op, hij keek zijn broer rustig aan met een grijnsje. Dexter gaf een vriendelijke knipoog naar Chris en uiteindelijk een charmante naar Jazz. "Nog zin om naar de les te gaan?" Vroeg Dexter bijna spottend, waardoor ze beide begonnen te grijnzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptywo maa 23, 2011 8:45 pm

Jazz keek hem nog steeds aan, het leek net alsof ze in een trance verkeerde, maar ze knikte uiteindelijk. Of ze het mooi vond? Ja ze vond het schitterend. Jazz was dan ook echter zowat geobbeseerd door mensen met felle rode ogen. Ze vond het prachtig en daarbij kwam ook nog dat Jazz alleen van vampiers mocht houden. Regels van de familie. Ze slikte even toen hij haar haren achter haar oor schoof. Haar ogen twinkelde lichtjes. Een haast verlegen glimlachje verscheen rond haar mond. Jazz ontwaakte weer toen hij zijn ogen openen deed. Ze schudde lichtjes haar hoofd maar keek Christian toch weer aan die haar kin lichtjes op tilde en een kus op haar wang drukte. Je zou het niet kunnen zien maar Jazz had een lichte blos op haar wangen gekregen. Ze was gaan houden van de tweeling en zag ze niet meer als vrienden maar als iets meer dan dat maar zelf zou ze dat nooit zeggen. Jazz keek even naar Dexter en glimlachte liefjes naar hem maar toen hij vroeg of ze nog zin had om naar de les te gaan greens ze breed. ''Wat denk je zelf, ik heb les van puist... ik stipp die les liever..'' Zei ze met een lachje en hees zich weer op het podium en gign daar zitten terwijl ze de tweeling aan keek met lichte twinkel ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 6:09 pm

((Ben inspiloos..))
Christian begon te grijnzen. "Da's mooi.. Want wij willen je wat vragen, Toch Dexter?" Dexter knikte, en kwam naast Christian staan, Hij trok zijn broer omhoog, Beide keken ze Jazz aan. Ze gingen zelfs beide op een knie en Dexter pakte een van haar handen vast. "Het bal komt dichterbij.." Begon Dexter. "En wij wilde jou wat vragen." Ging Christian verder. "Zou jij.." Dexter keek Christian even aan, die Jazz met een lieve glimlach aankeek. "Met ons naar het bal willen gaan?" Vroeg Christian, Zijn lieve glimlach veranderde in een bijna charmante grijns. Dexter glimlachtte haast verlegen, Hopelijk zou ze ja zeggen. Want ze hadden er lang over nagedacht..

((Ik weet dat de twee eigenlijk in de andere topic haar voor het bal gaan vragen.. Maar daar ben ik inspiratieloos voor xD Dus doe ik het hier.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 6:58 pm

((Haha, maak niet uit, wel grappig dat ze elkaars zinnen afmaken XD))

Jazz hield haar hoofd schuin toen Christian begon te grijnzen. Ze vroeg zich af waarom, ze trok haar wenkbrouw even op toen hij zei dat ze haar wat wouden vragen. Ze was benieuwd wat ze haar wouden vragen en glimlachte uiteindelijk naar de twee maar deze veranderde in een grijns toen ze op hun knieeën gingen zitten. Zouden ze gaan vragen wat zij dacht dat ze gingen vragen. Dexter pakte haar hand vast en Jazz keek er even naar, je zag een heel licht blosje verschijnen maar Jazz hield zich groot want ze zou nooit toegeven dat ze verlegen werd van de tweeling. Ze keek Christian weer aan toen hij verder ging. Ze keek van de een naar de andere als ze spraken. Ze leken wel op die neefjes van Donald Duck zoals ze dat deden. Best grappig om zich, vond ze zelf. Ze geloofde haar ogen niet toen ze haar echt vroegen voor het bal. Ze bloosde flink en beet op haar lip om niet te laten zien dat ze verlegen was. ''Nou,'' begon ze. Ze keek de twee aan met twinkelogen en glimlachte uiteindelijk sierlijk. ''Heel graag jongens,'' Zei ze liefjes. Ze drukte een kus op de wang van Christian terwijl ze Dexters hand vast hield en drukte vervolgens een kus op Dexters zijn wang en liet zijn hand los. Waarna ze de tweeling aan keek en vervolgens haar arm om Dexter heen legde en ook Christian er bij trok als een groepsknuffels. Ze zuchte even kort en keek de tweeling weer aan, even had ze gedacht dat Christian haar zou zoenen toen ze zo in trans was maar dat was niet gebeurd, niet dat Jazz het erg vond. Ze glimlachte liefjes naar de twee. ''Zullen we anders naar het skatepark gaan, want ik ga toch de les niet meer in.'' Zei ze met een lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 7:16 pm

Dexter grinnikte. "Dat hoopte ik al.." Zei hij liefjes, zijn ogen stonden vol plezier. Christian sprong op toen ze over het skatepark begon en keek Dexter grijnzend aan. "Nou Dexterboy.. Dat word nog leuk.." Dexter gromde. "Je weet wat ik ga doen als je me weer duwt.." Gromde Dexter met een emotieloos gezicht. Dexter was ooit een vijver in gereden doordat Christian hem had geduwd ((XD)) En Dexter vond het alles behalve leuk. Christian schoot in de lach van zijn gezicht. "Maar.." Begon Christian. "En je gaat me al helemaal niet aanmoedigen.." MOmpelde Dexter alsof hij wist wat hij ging zeggen. Christian moest zijn lach inhouden. "Oke oke.. Chill ik doe niks.. Ik kan er toch ook niets aan doen dat je niet eens op een skateboard kan staan" Dexter stapte op Christian af. "Wil je dat ik een skateboard anaal bij je in breng.." Christian schoot hard in de lach en greep naar zijn buik. "Je moet me dankbaar zijn." Mompelde Dexter, maar uiteindelijk kon hij er ook wel om lachen. "Sukkel" Zei Dexter en gaf zijn broer een okkernoot, Christian begon te spartelen. "Auw auw! Dex! Niet zo hard!" Riep Christian en probeerde zichzelf los te trekken, wat makkelijk lukte aangezien hij hem al had losgelaten. "Nou... Gaan we nog?" Zei Dexter, Hij legde een arm om Jazz heen en keek haar even van opzij aan. Christian knikte. "Yupyup" Riep hij, en behendig sprong hij het podium af, Hij kwam bijna sierlijk neer op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 7:43 pm

Jazz lachte lichtjes toen weer begonnen te praten tegen elkaar. De jongens waren dan ook echt te grappig om aan te horen. Ze greens breed toen Christian zei dat Dexter niet kon skaten. ''Agh, we leren het hem wel,'' Zei ze met een lieve glimlach. ''Toch, Dexy..'' Zei ze met een lieve glimlach. Maar ze schoot al snel in de lach om de twee, ze waren gewoon zo genial met hun woorden sprak. ''Weet je wat jullie moeten doen? jullie moeten een comedy show geven, jullie zijn echt komisch.'' Zei ze lachend. Ze veegde voor de grap onder haar oog als een soort traan weg pinken. Ze sloeg even haar arm om Dexter en greens kort waarna ze sierlijk van het podium af ging. ''Ik zie jullie zo even, skateboard halen,'' Zei ze met een grijnsje. Ze ging met haar vingers even langs de wang van Christian en verliet de concertzaal. In de hal ging ze gelijk naar buiten over het plein naar de Living Building, eenmaal daar rende ze de trap op naar haar kamer, ze propte haar sleutel in het slot en draaide het sleuteltje om, ze ging naar binnen en begon daar naar haar skateboard te zoeken. Met een brede glimlach liet ze zich op haar knieeën zakken en viste haar skateboard er onder vandaan waarna ze weer op stond, ze keek even naar haar kleren en schudde haar hoofd, ze verwisselde haar hakken door vans en haar jurkje verving ze door een lange spijkerbroek en een wit shirtje met daarop Bring it on, Bitches in zwarte letters. Ze greens breed toen ze zich had omgekleed en verliet de kamer weer en deed hem op slot. In de hal legde ze haar skateboard neer en stapte ze er met één voet op en zetten zich af. Waar naar ze haar beide voeten er op zetten. Bij de trap stopte ze en pakte ze haar skateboard weer op om de trap of te lopen. Eenmaal buiten stapte ze er weer op en reed ze naar de fontein om daar te wachten op de tweeling. Ze had er zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 9:00 pm

Dexter knikte hevig. "Van jou wil ik het wel leren ja" Zei hij met een knipoog, Christian proestte kort. "Dexter.. Gedraag je.." Riep Christian waardoor Dexter breed begon te grijnzen. "Da's trouwens nieteens zo'n super slecht idee.." Dexter keek op. "Wat? Een comedy show?" Christian knikte. Toen Jazz een arm om Dexter had heen geslagen drukte hij een kus op haar na het haast teder vasthouden van haar kin. Hij glimlachtte liefjes en grinnikte toen Jazz hem losliet. Christian rilde en neigde bijna lustig naar Jazz haar gezicht toen ze teder langs zijn kin had gestreken. Maar voor dat hij het wist was Jazz al weer weg. "Tot zo.." Mompelde hij nadat ze was verdwenen. Dexter gaf Christian een wilde aai door zijn haren en prikte hem in zijn zij. "Ja wat nou.." Mompelde Christian. "Je vind haar echt leuk he.." Christian keek weg. "Ja.. Nou.. Misschien.." Dexter grinnikte. "Ja wat! Jij vind haar ook leuk!" Dexter knikte. "Ja, Ik denk het wel.." Christian greens. "Ik weet het zeker" Zei hij en prikte Dexter terug. "Helemaal niet!" "Wel.." NIet!" "welwaar" Dexter zuchtte. "Oke.. Jij wint.." Christian maakte een vreugdedansje. "Ik zal wel een wat minder strakke broek aan trekken Dexterboy.. Ik zie je.. Laatmaar" Dexter gaf Christian een klap op zijn achterhoofd, Net niet te hard. "Au!" Riep Christian en wreef over zijn achterhoofd. "Ik draag nieteens een skinny. Dit is een normale broek. Dat jij nou een skinny draagt.." Christian mompelde wat en trok Dexter achter zich aan, Naar hun kamer. Christian viste een skateboard onder zijn bed vandaan. "Ik wist niet dat je die nog had.." Mompelde Dexter terwijl hij zijn shirt over zijn ietwat getrainde lichaam trok. "Pff.. Tuurlijk heb ik die nog.." Zei Christian trots en legde hem ondersteboven op het bed. Ook hij verwisselde zijn shirt, Ze hadden allebei een wat lekkerder zittende broek aangetrokken en Christian had zijn 'skateschoenen' aangetrokken. Gewoon wat Dexter 'Wegwerpschoenen' Noemde. Christian had er alleen maar op geantwoord dat ze gewoon lekker zaten en dat ze nog paste. Dexter rekte zich kort uit. "Klaar?" Christian knikte en liep samen met Dexter, En Christian, richting de kantine waar ze doorheen liepen naar de hal, uiteindelijk kwamen ze aan bij de fontein. Daar zagen ze de stoere Jazz zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 9:33 pm

Jazz glimlachte breed ten ze de jongens zag en stond op. ze legde haar skateboard op de grond en sprong er op waarna ze naar de jongens skate en een rondje om hem heen maakte. ''Héhé, eindelijk. Ik dacht dat meisjes lang deden over omkleden, maar jullie hebben een nieuw record gebroken,'' Zei ze plagend en stak haar tong uit. Ze stapte van het board af en pakte hem weer op waar naar ze tussen hen in ging lopen. ''En? Wat gaan jullie aantrekken naar het bal?'' vroeg ze grijnzend en keek ze alle twee even aan. Ze was best nieuwgierig wat hun gingen aan trekken. Ze bekeek de twee nog eens goed, het was maar goed dat ze een shirt aan hadden want als Jazz hun bovenlichamen zou zien zou ze spontaan gaan kwijlen. Maar dat zouden wel meer meisjes doen. Ze zag een meisje gillen toen ze de tweeling zag en ook een paar andere meisjes kwamen kijken. Jazz snoof en haakte haar armen misschien iets onhandig in die van hen. ''Mijn,'' gromde Jazz naar de meisjes en stak vervolgens haar tong uit. De meisjes vonden het niet erg leuk en staken hun middelvinger naar haar op, nouja een paar, andere leken teleurgesteld. Jazz keek weer voorzich uit en glimlachte breed, ze was best trots op zichzelf. Toen ze het plein achter hen lieten haalde ze haar armen uit die van hen en stapte op haar skateboard. ''Wie het eerste er is..'' Zei ze met een grijns en skate er vandoor, natuurlijk maakte ze een valse start maar dat maakte haar niets uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 9:43 pm

Dexter wierp toch een knipoog naar een van de teleurgestelde meisje maar dat was meer om Jazz te zieken en om er eentje op te vrolijken. Hij voelde dat Jazz haar armen in die van hem haakte en keek even naar Christian die vrolijk voor zich uit keek, en af en toe naar Jazz gluurde. Maar Dexter deed precies hetzelfde. Hij grinnikte en schudde zijn hoofd kort, Het viel haast niet op. Toen Jazz op haar skateboard sprong en een wedstrijdje voorstelde, En Christian er al snel achteraan racete, keek Dexter droogjes toe. "Ik doe niet mee" Riep hij droogjes en liep met een langzame pas achter de twee aan. Want echt moeite doen hoefde hij toch niet. Als hij wilde haasten, kon hij zo snel daar zijn als hij wilde. Hij was tenslotte een vampier. "Weet je waar ik zin in heb.. Een loopwedstrijdje maar dan op de manier hoe vampires het doen.." Zei Christian met een grijns. Hij skate door en keek af en toe naar Jazz, op dit moment stond hij voor. "Haha! Je verliest!" Riep hij, Nu ging het gewoon met normale snelheid. Uiteindelijk kwam Christian aan. Moe was hij niet, want de twee hadden een goede conditie. na 5 minuten kwam Dexter dan ook aangelopen. "Slak" Zei Christian met uitgestoken tong, Hij trok Jazz naar zich toe. "Nu mag ik een prijs kiezen.." Christian hief Jazz haar kin op en drukte een lief kusje naast haar lippen. Dexter greens breed. "Je doet het goed broertje.." Christian greens daardoor. Die twee hadden het goed voor elkaar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 9:56 pm

Jazz werd al snel in gehaald ergens vond ze het wel jammer dat Dexter niet mee deed. Maar toch wou ze niet verliezen, ze zetten extra kracht maar toch won Christian. Jazz had eerst een beetje moeite met afremmen waardoor ze haast viel maar toch hield ze zich in evenwicht en stapte van haar skateboard. Ze grinnikte en wachten even op Dexter, ze keek hoe hij aan kwam lopen en toen hij dichterbij was werd ze naar Christian toegetrokken. Ze was lichtjes verbaast en keek hem met grote ogen aan, maar tegenstribbelen. Nee absoluut, ze vond het stiekem wel leuk de aandacht van de tweeling. Ze sloot kort haar ogen en voelde een kusje net naast haar mond. Ze grinnikte lichtjes. ''Ik had me net zo goed op me bek kunnen pakken, maar goed..'' Zei ze met een grijnsje. Ze liet Christian los en keek de tweeling. ''Wat dachten jullie van een wedstrijdje rennen, het leek wel een leuk idee. Jullie tegen elkaar. Winnaar krijgt een kus van mij.'' Zei ze met een sierlijke grijns. ''En wat je daar mee doet moet je zelf weten..'' Zei ze grijnzend. Jazz hield wel van spelletjes en ze vond dit eigelijk wel leuk. Beetje strijden om haar. Ze greens lichtjes en keek de twee aan. ''Nemen jullie de wedstrijd aan? Of niet?'' vroeg ze met een grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 10:08 pm

Dexter greens beet. "Ow die wedstrijd ga ik heel graag aan.." Zei hij met een brede grijns, Hij knakte met met zijn vingers en keek Christian aan die ook breed begon te grijnzen. Een kusje? Ha. Hij zou het niet bij 'een kusje' laten. En Dexter al helemaal niet. Dat wist Christian gewoon. "Tot waar?" Vroeg Dexter. "Begin van het bos.." het was een groot eind, Want je moest door het skatepark en daar nog een klein stukje lopen en de rand van het bos was daar te winnen. Maar voor de twee en Jazz was het een eitje. "Als jij daar nou alvast gaat staan.." Zei Dexter tegen Jazz. Je kon aan zijn ondeugende kop zien dat hij wat van plan was. Christian en Dexter gingen naast elkaar staan, Wachtend op Jazz. De tweeling keken elkaar haast strijdlustig aan en grijnsden breed. Dexter gaf Christian een wilde aai over zijn bol, En schoot weg, Christian er achter aan. "Da's oneerlijk!" Riep Christian, Maar hij hield hem wel bij. Alles leek te suizen, Al snel haalde Dexter Christian op het laatste in en kwam langzaam tot stilstand bij Jazz. Christian kwam er lichtjes hijgend achter aan, Zo snel rennen eiste veel energie. Maar als de twee op de vlucht waren moesten ze wel. Dan lukte het wel wat langer. Maar echt moe was Christian dan ook niet. "Tsja Christian.." Dexter ging tegenover Jazz staan en keek zijn broer haast uitdagend aan. "Oogjes dicht broertje.. 18 plus" Grapte hij, Dexter pakte teder Jazz haar kin vast. "Niet gaan flauwvallen.." Fluisterde hij zacht tegen haar lippen aan, Hij drukte zijn lippen liefjes op de hare en hield de kus voor een moment aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptydo maa 24, 2011 10:56 pm

Jazz greens lichtjes en hoorde aan waar de wedstrijd zou eindigen. Het was een lang stuk voor een mens maar voor een vampier was het een eitje. Jazz knikte en keek omzich heen, er was niemand. Ze begon te rennen. Alles suisde voorbij, het leek wel wazig te worden. Ze greens breed toen ze zo rende. Niemand zag haar als ze zo snel rende, ze voelde alleen wat wind. Ze zag het bos al en minderde vaart. Bij de eerste boom stopte ze en leunde ze er tegen aan om uit te rusten. Ze heeg lichtjes maar stond uiteindelijk weer recht om te kijken wie de winnaar werd. Want beloofd was beloofd. Ze had niet echt een voorkeur, ze vond beide heel leuk, misschien iets te leuk. Ze zag al 2 schimmen steeds dichterbij komen. Met het blote oog kon je ze niet zien rennen, alleen een vage waas. Ze keek naar Christian en glimlachte hem warm toe maar richtte zich weer op Dexter. ''Afspraak is afspraak..'' Zei ze met een grijnsje. Ze voelde hoe Dexter haar kin teder vast pakte. Ze keek hem recht in zijn ogen aan. ''Ik beloof niets,'' zei ze met een klein grijnsje en voelde zijn lippen op die van haar. Ze sloot haar ogen en greep zijn shirt vast en trok hem iets dichterbij zodat ze er echt tegen aan stond. Haar andere hand legde in zijn nek waarna ze door zijn haren streek. Een kus van Jazz was toch speciaal want Jazz's lippen hadden enkel de lippen van een vampier geraakt en niets zou dat gaan veranderen. Maar zoals afgesproken kuste ze hem enkel, wat hij dan deed mocht hij weten, als hij de kus liet over gaan in een zoen ging Jazz hem niet tegen houden. Toch wist ze wel in haar hoofd dat haar lippen ooit een de lippen van Christian gingen raken, maar voor nu. Nu genoot ze gewoon van het moment, dit moment want dit was toch wel hun eerste kus samen. Dus dit moment was speciaal voor Jazz en Dexter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptyvr maa 25, 2011 4:27 pm

Dexter glimlachtte kort en ook hij sloot zijn ogen. En daar gebeurde het al, Dexrer opende langzaam zijn monden Merktte dat Jazz het ook niet bepaald erg vond. Dit was speciaal voor hem, Zijn hard ging dan ook zowat tekeer. Zijn hand gleed van haar kin af en hij sloot bijde armen om haar middel, Hij rustte ze op haar onderrug. Dexter was niet bepaald slecht, Hij maakte er ook echt wat van. De zoen verliep rustig, Maar met veel passie. Je zag het aan ze. En Christian? Die was ondertussen gaan zitten. Hij was niet zo'n persoon die een moment ging verpesten. Dexter had zijn hoofd gekanteld en langzaam stopte hij de zoen. Hij rondde het af met een tedere kus. "Je hebt me.." Fluisterde hij liefjes en glimlachtte charmant. Zijn ogen bleven op die van Jazz hanggen, Christian leek vergeten te zijn door hem. Zachtjes streek hij even haar haren achter haar oor en drukte een kus op haar voorhoofd. En nu nog te bedenken dat ze nog de hele avond hadden. Een tijd om op uit te kijken. Hij grinnikte kort en liet Jazz uiteindelijk langzaam los. Christian was ook op gestaan. Jaloers was hij niet, Maar tuurlijk wou hij dolgraag Jazz aanraken. Maar zijn tijd zou nog komen, Hij had de tijd, en bovendien moest je dit soort dingen niet haasten. Dat was het ergste wat je kon doen.

((Inspiratieloos en m'n battery is bijna leeg xd ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Emptyvr maa 25, 2011 5:49 pm

Jazz liet zich leiden door Dexter zoals het hoorde en deed haar mond een stukje openen. Ze sloeg haar armen om zijn nek terwijl ze hem zoende. De zoen liep erg rustig. Iets wat Jazz iets minder vond. Van haar mocht het wel iets ruiger gaan, maar toch was het een geweldig gevoel dat door haar aderen ging. Ze glimlachte lichtjes onder het zoenen door. Even was ze alles om zich heen vergeten. Je kon Jazz niet bepaald slecht noemen, maar toch was ze beter in ruiger zoenen, maar dat was iets voor later. Vond ze zelf. De zoen werd geeindigd met een tedere kus. Jazz opende haar ogen weer en keek Dexter aan, haar ogen waren lichtjes rood gekleurd maar dit verdween al weer na een paar seconde. Een blosje verscheen op haar wangen en ze glimlachte verlegen. Ze liet haar armen weer van zijn nek glijden en liet ze even rusten op zijn borst. Ze voelde hoe zijn hart te keer ging en plaatsten één van haar eigen handen ook op haar borst. Ook haar hart ging sneller, toch was het wel grappig wat hun harten liepen zowat gelijk met elkaar. Ze sloot kort haar ogen toen hij haar voorhoofd kuste en liet hem uiteindelijk langzaam los. Ze keek Dexter nog aan met een glimlachje en keek vervolgens naar Christian om te zien of hij het erg vond maar blijkbaar had hij er geen problemen mee, ze glimlachte hem warm toe en liep op hem af. Ze sloeg even haar armen om zijn nek heen en ging op haar tenen staan en drukte hem iets meer naar voren zodat ze in zijn oor kon luisteren. ''Jou kans komt nog wel, Christian..'' fluisterde ze teder in zijn oor en drukte een snelle kus naast zijn mond. ''Troostprijsje..'' Zei ze met een glimlachje en keek naar het bos achter haar. ''Nou, nu we hier toch zijn... zullen we een wandelingetje maken?'' vroeg ze aan de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pukkelprobleem..   Pukkelprobleem.. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pukkelprobleem..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific Coast Academy  :: Pacific Coast Academy :: Pacific Coast Academy :: De kantine-
Ga naar: