Pacific Coast Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pacific Coast Academy

Een bijzondere academy, overleef jij het?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Personages enzo

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Personages enzo Empty
BerichtOnderwerp: Personages enzo   Personages enzo Emptywo maa 23, 2011 8:25 pm

Ik had een klein ideetje, Nouja.. Ideetje.. Elke forum RPG heeft het zo'n beetje wel denk ik xD
Ik zie hier geen 'overige personages' formulieren enzo. Eigenlijk is het ook een vraag: Als ik bijvoorbeeld een docent wil maken, Moet ik dan gewoon het originele personage formulier gebruiken?

-Jenniferr
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Personages enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Personages enzo   Personages enzo Emptywo maa 23, 2011 8:51 pm

Uhm het is wat jullie willen... Het is alleen op jullie forum's zo... (Ben heel eerlijk nu...)
Want eigelijk is het gewoon zo dat je gewoon karakters kan spelen zonder ze dan aan te melden... Dat is zeg maar gemakkelijker maar als jullie dat graag willen zal ik het morgen wel aan gaan maken... Wink

Als je een personage wil maken zoals een docent dat GEEN hoofdpersoon is maar een NPC, nee dan moet je dat forumlier niet gebruiken... Ik zal morgen wel een forumlier maken voor NPC karakters wat jullie 'overige personages' noemen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Personages enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Personages enzo   Personages enzo Emptywo maa 23, 2011 9:40 pm

Hmm ja oke, maar er zijn soms gewoon van die personages waarvan je zeker weet dat ze meerdere malen komen.. Als je dan gewoon 'uiterlijk' en 'naam' en 'leeftijd' Doet, is het eigenlijk al genoeg.. En dan voor een docent 'functie' ofzo xD
verder hoeft er dan eigenlijk niets te gebeuren.. toch? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Personages enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Personages enzo   Personages enzo Emptywo maa 23, 2011 9:48 pm

Ik zal de kaart morgen wel maken, want ben druk bezig met photoshop voor andere sites >.<

en geloof me dat is echt veel werk... ookal is de site van iemand anders ik draag me steentje bij Very Happy
Dust is echt een geweldig forum vind ik zelf... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Personages enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Personages enzo   Personages enzo Emptywo maa 23, 2011 10:39 pm

oke ^^ hihhi. Ik ga nu slapen, heb net een syperzielige film gezien T__T 'Haar naam was Sarah' Ik heb 3 keer gehuilt xD Maar ik ben ook een softie.. Ik leef gewoon heel erg mee .__.
Maargoed, Slaaplekker<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Personages enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Personages enzo   Personages enzo Emptywo maa 23, 2011 10:53 pm

Slaap lekker <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Personages enzo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Personages enzo   Personages enzo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Personages enzo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific Coast Academy  :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: