Pacific Coast Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pacific Coast Academy

Een bijzondere academy, overleef jij het?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A new song...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 7:52 pm

Jazz zuchte diep en had zich op de bed van haar kamer laten ploffen. Die ze 'nog' niet had hoeven delen. Ze was net klaar met uitpakken, de hoek van de kamer puilde zowat uit, 2 gitaren, één akoestisch gitaar andere elektrisch. Beide gitaren waren mooi zwart, alleen de elektrische gitaar was zwart met wit. Voor de rest stond er een viool en een saxofoon. Jazz was dol op muziek en speelde dan ook vaak, als ze een kamergenoot kreeg hoopte ze dat die een beetje van muziek hield, anders zou ze die gene maar irriteren. Ze keek naar haar plafon een glinstering was te zien in haar ogen. ''I can be tough,I can be strong. But with you, It's not like that at all Theres a girl who gives a shit. Behind this wall,You just walk through it'' zong ze zachtjes, De kamer werd gevuld door haar warme mystieke stem. Terwijl ze zong stond ze op.
''And I remember all those crazy thing you said, You left them running through my head. You're always there, you're everywhere,But right now I wish you were here.'' Ze pakte haar gitaar op en deed de band over haar schouder en liep de gang op. Ze propte het goude sleuteltje in het slot en draaide ze deze om terwijl ze zong. ''All those crazy things we did. Didn't think about it just went with it. You're always there, you're everywhere But right now I wish you were here.'' Met een lichte grijns verliet ze de gang de trappen af, ze had een kamer op de 2de etage dus ze hoefde niet veel te lopen.''Damn, Damn, Damn,What I'd do to have you'' Zong ze terwijl ze bij de trappen kwam, ze gleed via de leuning naar beneden. ''Here, Here, Here I wish you were here..'' Ze kwam elegant weer op de grond ter recht en liep zonder naar de mensen te kijken die haar na kijken.''Damn, Damn, Damn, What I'd do to have you.'' Zong ze terwijl ze de livings building uit liep.''Near, Near, Near
I wish you were here.'' Ze deed haar ogen dicht terwijl ze liep. Ze was hier al zovaak langs gelopen dat ze de weg kende met haar ogen dicht. ''I love the way you are. It's who I am don't have to try hard. We always say, Say like it is And the truth is that I really miss you'' Haar hakken klakte op de stenen dat betekende dat ze er bijna was. Ze hoorde het geluid van het kletternd water van de fontein. Ze opende haar ogen weer en ging zitten op de rand van de fontein en schoof haar gitaar van haar rug. Ze deed haar been ietsje omhoog zodat haar gitaar daar op kon rusten. ''All those crazy thing you said You left them running through my head You're always there, you're everywhere But right now I wish you were here All those crazy things we did Didn't think about it just went with it You're always there, you're everywhere But right now I wish you were here.'' Haar vingers gleden langs de fretten en drukte de snaren in. Ze deed opnieuw haar ogen dicht, ze voelde ogen op zich prikken maar dat boeide haar niet meer. Muziek was waar ze voor leefde.''Damn, Damn, Damn, What I'd do to have you. Here, Here, Here. I wish you were here. Damn, Damn, Damn, What I'd do to have you. Near, Near, Near, I wish you were here.'' Ze bleef rustig door zingen ookal kwamen er mensen dichterbij als Leider van Soul stond ze bekend om haar talent. Haar gevoel voor muziek, haar passie.
''No, I don't wanna let go. I just wanna let you know. That I never wanna let go. Let go, Oh, Oh,'' Ze voelde de druk op haar longen terwijl ze uithaalde maar ze bleef zingen. Ze had grote longen en kon heel lang uithalen als dat nodig was. ''No, I don't wanna let go. I just wanna let you know. That I never wanna let go. Let go, Let go, Let go...'' ''Damn, Damn, Damn, What I'd do to have you. Here, Here, Here I wish you were here. Damn, Damn, Damn, What I'd do to have you. Near, Near, Near I wish you were here.'' Met een grote uithaal zong ze haar laatste zin en opende daarna pas haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 8:02 pm

"Dex! Jazz zingt weer. Kom je ook kijken?!" Riep Chris vrolijk. Hij duwde zichzelf tussen de mensenmassa door die zich om Jazz had verzameld. Dexter grinnikte kort en liet zichzelf meetrekken door zijn broer. "Chill.." Zei hij met een haast mysterieuze stem, Een meisje trok aan zijn arm. "Dexter! Dexter, Heb je mijn kaartje ontvangen..? Ik heb je er wel honderden gestuurd!" Dexter trok zich los van Chris en keek het meisje aan. Het was zo'n echte superwemo. Hij zuchtte. "Sorry Mandy.. nee." Het meisje werd rood. Hij wist haar naam! Ze was zoo blij. Maarja, Die twee kende iedereen zijn of haar naam. Zo staken ze in elkaar, ze hadden namelijk een erg goed geheugen. Het meisje was wel beteuterd. "Oh.. Oke.." Mompelde ze, en zuchtte kort. Ook Dex zuchtte en duwde zich weer door de massa heen, Uiteindelijk kwamen ze vooraan waar Jazz op de rand van de fontein zat. Chris stond mee te nurien terwijl Dexter breed glimlachtte. "Ze zingt mooi he.. Toch Dexy?" Chris gaf hem een stomp. "Ja, Chris. Rustig, Ik kan het horen" Zei hij terwijl hij de beweging van Jazz haar vingers volgde. Hij wilde altijd al leren gitaarspelen, Net zoals zijn broer. maar nooit had hij er talent voor gehad. Zelfs Chris kon het hem niet leren. "Nog effe en jij speelt ook zo" Zei Chris met een sarcastische toon tegen zijn broer. Dexter staarde hem droogjes aan. "Jonge.. Houd je smoel nou maar dicht en luister naar haar stem klootviool.." Dexter gaf hem een tik op zijn achterhoofd, "Auw.." Mompelde Chris maar hij was wel stil. "Goedzo. Brave jongen." Fluisterde Dexter en greens. Hij liet zich nonchalant op de grond zakken en Chris volgde, Ze zaten vooraan de kleine massa en keken geinteresseerd naar Jazz. Dexter sloot zijn ogen, Hij genoot van haar stem. Toen ze stopte opende hij zijn ogen en klapte in zijn handen, De rest volgde al snel. "Kom op Jazz! Speel nog iets!" Riep hij, Chris floot op zijn vingers waarna hij een stomp van Dexter kreeg. "Overdrijven is ook een vak.." Zei Dexter, Chris snoof. "Uitslover." Mompelde Dexter nog, Christian greens. "En dat zeg jij" De twee begonnen te bekvechten maar daar was je tweeling voor. "Oke oke! Chris! Houd je bek maar weer, want Jazz gaat nog een liedje voor ons zingen. Toch Jazz?" Dexter was nog niet opgestaan en had Jazz met een charmante lach aangekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 8:48 pm

Jazz was zo verdiept in haar lied dat ze niets mee kreeg, helemaal niets. De mensenmassa die voor haar stond maakte haar spel alleen maar leuker, ze hoorde mensen mee neurien met het liedje. De meeste kregen kippenvel op hun armen als ze haar hoorde zingen. Jazz was niet bepaald onbekend in de school, nee in tegendeel ze was bekend maar dat was wel logisch als je veel zong en ook met de groep soms optredes gaf voor de hele school. Toen ze haar ogen open deed was ze lichtjes verbaast door de mensenmassa die om haar heen stond. Zoveel mensen had ze nooit gezien als ze buiten speelde, die waren er toch net nog niet? Ze glimlachte breed toen ze de tweeling zag. Hun vielen het meeste op omdat ze ook werden omringt door de meisjes, waaronder een paar wemo's en trutjes. Het applaus wat ze kreeg maakte haar glimlach alleen nog maar breder. Ze grinnikte even toen ze de twee zag bekvechten. Ze schoof haar rode haast karstanje bruine haren achter haar oor. De rode bandana om haar pols was uit duizende herkennen maar Jazz was niet onmisbaar, je zag haar overal tussen. Dit kwam misschien omdat ze een groot geheim met zich mee droeg. ''Zal ik nog wat spelen?'' vroeg ze aan de rest die begonnen te joelen. ''Oke,oke...'' Zei Jazz met een grijns. ''Dit lied draag ik op aan de bijzondere tweeling, Dexter en Chris.. The manning twins..'' Zei ze met een zoete lieve stem. Ze begon de gitaar aan te slaan. ''Lalalala..'' Begon ze rustig te zingen. ''I like your smile,I like your vibe,I like your style. But that's not why I love you And I, I like the way You're such a star. But that's not why I love you'' Ze keek even naar de tweeling terwijl ze zong een glimlach sierde haar mond, ze wende haar blik weer op haar gitaar.'' Hey. Do you feel, do you feel me? Do you feel what I feel, too? Do you need, do you need me? Do you need me?'' Haar vingers sloegen de gitaar aan en vulde de lucht met mooie klanken net zoals haar stem.''You're so beautiful. But that's not why I love you. I'm not sure you know,That the reason I love you is you. Being you,Just you. Yeah the reason I love you is all that we've been through And that's why I love you..'' Zong ze en keek de tweeling weer even aan. Sommige meisjes leken wel jaloers te zijn maar konden niet meer dan genieten van haar stem. Ze richtte haar blik weer op haar gitaar. ''La la La la la la La la'' ''I like the way you misbehave When we get wasted But that's not why I love you And how you keep your cool. When I am complicated But that's not why I love you.'' Ze glimlachte naar de tweeling terwijl ze verder zong: ''Hey. Do you feel, do you feel me? Do you feel what I feel, too? Do you need, do you need me? Do you need me?'' Ze bleef naar de tweeling kijken terwijl ze verder zong, zoals het hoorde als je aan iemand een nummer op droeg vond ze. ''You're so beautiful. But that's not why I love you. And I'm not sure you know That the reason I love you is you,Being you,Just you. Yeah the reason I love you is all that we've been through And that's why I love you.'' ''Yeah - Oh. Oh.'' Zong ze met een grote uithaal, ze zag zelfs mensen mee wiegen op het ritme.''Even though we didn't make it through. I am always here for you.You...'' ''You're so beautiful But that's not why I love you. I'm not sure you know That the reason I love you is you'' ''Being you,Just you. Yeah the reason I love you is all that we've been through And that's why I love you.'' ''lalala..'' ''That is the reason that i love you...'' Zong ze met een uithaal. Bij deze uithaal sloot ze haar ogen even. Toen ze haar ogen weer openen deed keek ze de tweeling met een brede glimlach aan. Ze wachte geduldig wat hun reactie was, hopelijk vielen ze haar niet aan met een knuffel wat zo stevig zat ze niet en dat betekende dat ze in de fontein lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 9:05 pm

Dex en Chris lachtte. Een liedje voor hun. Ze gingen staan, En bleven naar haar kijken. Elke keer als ze glimlachtte, glimlachtte ze omstebeurt terug. Beide hadden ze bijna dezelfde glimlach. Dexter begon mee te zingen, En Christian ook. Vals was het niet, Nee zowiso niet. Een paar meiden keken jaloers naar de tweeling. Waarom zong Jazz een liedje voor hen?! Iedereen wilde hen voor zichzelf. Toen Jazz het liedje afmaakte greens Dexter breed. "Schat, Ik zal je gitaar maar aan de kant leggen." Zei hij met een brede grijns. "Wat ga je doen..?" Vroeg Chris, Dexter haalde zijn schouders omhoog. "Stukje zwemmen." Zei hij met een charmante lach en gaf Chris een schouderklopje. Chris lachtte. "Dexterboy toch.. Dat kan je haar niet aan doen.." Zei Christian, Duidelijk met sarcasme in zijn stem. Dexter begon op Jazz af te loven en Christian volgde. Een charmante lach stond op zijn gezicht en ze liepen bijna sierlijk, Als echte butlers. Toen Jazz haar gitaar had weggelegd, tilde Dexter haar op, en knuffelde haar stevig. "Heey! Je hebt haar voor jezelf..!" Mopperde Christian, Ook hij omhelsde Jazz. "Je bent een Schat Jazz. Eigenlijk moeten we iets terug doen." Zei Dexter met een glimlach toen hij haar had losgelaten. "Wat had je in gedachte broertje?" Dexter keek Chris aan toen hij dat had gezegd. "Heey, Ik ben nog wel je grote broer. In leeftijd EN in lengte" Zei hij met een grijnsje en ging wild door dex zijn haren. Oke, Het was maar een centimeter, Maar toch pestte Dexter hem altijd ermee. "Ik moet nog groeien." Mopperde Christian. "In de breedte zeker." Christian snoof. "Pas maar op voordat je ergens een paar centimeter korter word" Zei Christian met een dodelijke staar naar zijn broer. "Jij hebt daar niet eens wat dus dat is niet zo erg." "Jij zodadelijk ook niet meer" Dexter lachtte. "Chrissy.. Rustig, We moeten nog iets voor de lieve Jazz doen." Herrinerde hij zijn broer nog. "Iemand een idee?" Een paar meiden staken wild hun hand op. "Kus haar! Nee! Kus mij! Kus elkaar!"(xD Dexter kuchtte. "Ik ga m'n eigen broer niet zoenen" Zei hij met een ongemakkelijke blik naar Christian. Christian keek weg. "Oke kap maar.." Zei hij wat ongemakkelijk, Als het over die dingen ging met zijn broer dan werden ze wat oncomfortabel. Want iedereen wist dat ze een goede band hadden, maar zo goed nou ook weer niet. Ze deden niet aan incest. Het was een keer gebeurd, Maar toen waren ze dronken en hadden ze een weddenschap verloren. Daarna nooit meer. Christian keek Jazz weer aan. "Wat moeten we doen? Voor wat hoort wat" Zei hij met een glimlachje, Een Charmante glimlach waardoor een meisje begon te gillen dat ze van hem hield. "Jezus! Hoe oud zijn jullie! twaalf? we zitten niet meer op de basisschool!" Riep Dexter naar het meisje. Hij rolde met zijn ogen en keek Jazz weer aan. " Ik hang ze nog eens op.." Fluisterde hij in haar oor, Christian lachtte. "Doe eens lief broertje.." Zei hij droogjes en gaf zijn broer een stompje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 9:26 pm

Jazz grinnikte en keek naar de meiden die haar jaloers aan keken. Ze greens breed, de jongens zongen niet slecht dat moest ze toegeven. Toen Dexter zei dat ze haar gitaar moest wegleggen deed ze dat gehoorzaam want ze wou niet dat er iets met haar geliefde gitaar ging gebeuren. Toen Dexter toen ook nog zei dat ze een stukje ging zwemmen sprong ze gauw op want ze wou dus echt niet de fontein in. De stappen die ze zetten waren sierlijk maar dat kwam er van als dat geheim met je mee droeg. Jazz wist het van hun en zij van haar, maar ze spraken er nooit over. Ze keek even naar de mensenmassa, zag ze dat nou goed stonden er nou ook jongens jaloerse blikken naar de tweeling te werpen. Ze grinnikte even maar ging hier niet op in. Dexter tilde haar op in een knuffelhouding. Haar voeten kwamen een paar centimeter van de grond af. ''Ik stik,'' Piepte ze. Gelukkig werd ze weer neergezet en omhelsde Chris haar ook. Ze legde haar armen om hem heen maar deed daarna al weer een stapje achteruit. Jazz grinnikte, ''Ik hoef er niets voor terug jongens..'' Zei ze met een klein grijnsje. Toen de jongens vroegen wat ze konden doen voor haar keek ze hun vaagjes aan. ''Als ze dat doen word ik vannacht nooit vermoord...'' Mompelde ze waarna ze greens. Ze glimlachte terug toen Chris naar haar glimlachte. Het gegil van een meisje klonk en Jazz deed haar ogen half dicht en haar vingers in haar oren. ''Jeez, als ik iemand in de groep wou die zo kon gillen was zij de aangewezen persoon geweest zeg.. me trommelvliezen..'' Mompelde ze. Ze haalde haar vingers uit haar oren en Dexter fluisterde er iets in. Ze greens breed en schudde haar hoofd lichtjes. ''Nou als je ze wil ophangen?'' Zei ze met een onschuldige glimlach en knipperde met haar ogen. Maar ze greens daarna breed. Ze legde haar vinger onder haar onderlip. ''Uhmm, wat zou ik willen?'' vroeg ze zichzelf hard op. Ze keek even naar de meisjes en greens breed. ''Ow wat heb ik zien om hun jaloers te maken, zeg... Heerlijk..'' Zei ze met een grijnsje. Ze keek de jongens weer aan, ''Geef me dan maar een wang kusje, zoals het kort in de showbizz..'' Zei ze met een grijnsje. Nee Jazz hield er wel van om mensen gek te maken en die meisjes gek maken nu was nog een leuk idee ook vond ze zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 9:42 pm

Dexter lachtte. "Komt voor elkaar mevrouw." Hij legde een vinger onder haar kin, En keek uitdagend naar een paar van de meiden, Die stikjaloers toekeken. een stond zelfs met gebolde wangen. Daarna keek hij Jazz aan en drukte ene lief kusje op haar wang. Een van de meiden was boos weggelopen, Anderen hingen aan hun lippen. Christian volgde al snel met het wangkusje, weer een paar fans die wegliepen. "Eh.. Guys.. Jullie mogen wel weggaan hoor, Ik val niet op boys" Zei Christian droogjes met een emotieloos gezicht, Maar de enkele jongens bleven staan. Dexter maakte een overdreven hopeloze beweging. "aargh! Ik wil niet zo bekend zijn!" Lachtte hij, Chris lachtte mee. "Waarom lach je om je eigen grap." Zei Dexter met een ernstig gezicht. Christian zag gelijk dat hij weer eens aan het acteren was. "Daar trap ik niet in." Dexter schudde zijn hoofd. "Nee, Ik meen het. Je bent echt een sukkel. Tfoe." Zei Dexter en keek hem arrogant aan, maar ook dat was geacteerd. "Dex.. Kom op.." Dexter greens. "Wat kom op? Kan je er niet tegen als je grote broertje je pest?" Zei hij en ging wild door zijn haar. "Groot? Dude je bent 4 minuten ouder.." Mompelde Christian. "EN een centimeter groter" Zei Dexter trots en greens. "Zeg Jazz. Zin om wat te lunchen met z'n drieen?" Vroeg Dexter met een charmante glimlach. Christiaan keek verbaast naar Dexter. "Wie zegt dat ik daar zin in heb?" Maar zijn grapje werd niet leuk gevonden door Dexter want hij werd gestompt. "Auw ik maak maar een grapje hoor.." Mopperde Christian en wreef over zijn arm. "Ik hou van je lieverd, schatje, poepie, scheetje.. bel me en neuk me vannacht.." noemde Dexter met een wijvenstem op, bedoeld op zijn broer. "Pedofiel." Zei Christian met een grijns. "net zeg je dat we maar 4 minuten schelen." "Ja maar je maakt me bang." Dexter lachtte. "Ah please.. Een kusje maar.. We maken ze gek" Zei Dexter met een grijnsje, Ook Christian greens. dat vond Christian niet erg. ze waren tenslotte elkaar helft, ze maakte elkaar compleet. Een paar meiden begonnen te joelen toen de tweeling elkaar een kus gaven puur uit broederliefde, Eentje gilde er weer, uiteraard dezelfde. Dexter greens. "Geef me een lekkere lebber!" Riep hij en hij wreef zijn wang over die van zijn broer en maakte kleffe kusgeluiden, maar tuurlijk was het nep. "Je word te close." Zei Christian, Dexter lachtte. "Je bent gewoon homo." "Ja man, met jou toch." Dexter greens. "Weet je nog.. vannacht.. In het park.." Christian knikte hevog, maar stompte Dexter. "Je had niet zo moeten kreunen man! iedereen hoorde ons!" Riep Christian, Dexter keek nep schuldig naar de grond. "Sorry.. Ik kon er niks aan doen. Tsja, Dat jij mijn naam keihard riep kon ik toch niks aan doen" Christian schoot in de lach en Dexter lachtte mee. "Keep dreaming girls.." Zei Christian toen een paar meiden stonden te springen. Dexter schudde oogrollend zijn hoofd. "Incest? No way." Zeiden ze beide tegelijkertijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 9:59 pm

Jazz keek naar Dexter toen hij een vinger onder haar kin legde. ''Als je me op me bek pakt, neem ik wraak...'' fluisterde ze in zijn richting. Een kus op haar wang vond ze niet erg maar Jazz vond het toch niet echt leuk als ze werd gezoent waar vele meisjes bij waren die haar vervolgens wouden vermoorden. Dan was ze een heel semester niet veilig. Ze voelde zijn lippen op haar wang en daarna Christians lippen op haar andere wang. Ze grinnikte toen ze zag dat er een paar meisjes weer weg liepen. Ze greens breed en keek naar de jongens die nog steeds creapy naar haar keken. ''Mooi niet dat ik hun om een wangkus ga vragen,'' fluisterde ze. Zelfs na hun opmerkingen bleven ze staan. Jazz rolde met haar ogen en drukte een kusje op Christians wang en ook één op de wang van Dexter. Daarna keek ze naar de jongens die wat jaloers toe keken. ''Jammer jongens ik ben bezet..'' Zei ze met een grijnsje. ''heb je een driehoeks relatie dan?'' vroeg een jongen. ''Ja helemaal zijn het geen twee schatjes.'' Zei Jazz overdreven. Een paar jongens liepen weg één bleef er staan. Jazz keek hem droogjes aan, ''Dude, weg wezen...'' Zei Jazz droogjes en de jongen liep weg. Ze greens breed en sloeg haar armen trots over elkaar. ''En zo doet Jazz dat..'' Zei ze trots. Jazz keek Dexter weer aan en knikte met een glimlachje, ''Ja tuurlijk. Ik neem mijn gitaar dan wel mee hoor, geen zin om helemaal terug te lopen..'' Zei ze met een grijnsje. Ze schudde haar hoofd met een lach toen de jongens weer eens begonnen te klieren en pakte haar gitaar en deed deze op haar rug door middel van de gekleurde band die er om zat. Net toen ze omdraaide zag ze dat de jongens elkaar een kusje gaven. ''Ahw, wat schattig..'' Zei ze met een glimlachje en keek naar de meiden die nu zowat stonden te springen. ''Oke, daar word ik gewoon bang van..'' mompelde ze. Ze keek even naar de jongens die iets zeiden over incest ze grinnikte kort en haakte haar armen door die van hen. ''Kom op, weg hier... Ik heb honger en die meiden zien eruit alsof ze jullie willen opeten... en ik wil niet als toetje eindige..'' Zei ze serieus maar lachtte uiteindelijk toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 10:14 pm

Dexter gleed met zijn tong over zijn lippen en keek een meisje verleidelijk aan. "Ik lust wel een hapje.." het meisje liep rood aan en keek naar haar voeten, Het was zo'n heel verlegen meisje die wat aandacht verdiende. "Rustig maar.. Belle, Zo heet je toch?" Het meisje knikte, Dexter en Christian bleef nog even staan. "Dag, belle." Zei hij vriendelijk, hij knipoogde vriendelijk naar het meisje die verlegen glimlachtte. Wat dat betreft was Dexter een schatje, En Christian natuurlijk ook. Maar ook zij hadden zo hun slechte kanten. De twee begonnen te lopen. "Zeg.. Als we met elkaar in bed duiken wil ik wel dat Christine een condoom draagt, Ze heeft een soa" Zei hij met een grijnsje. Christian keek Dexter dodelijk aan. "Ik haat je.." Mompelde hij, Dexter maakte een handkusbeweging en greens. "Hou ook van jou liefje." "Rot op homo." Dexter lachtte. "Hou nog steeds van je. Neuken?" Christian moest een lach onderdrukken. "Gedraag je.. Er is een meisje bij" zei Christian, Dexter deed alsof hij in de lach schoot. "Je bedoelt twee meisjes.." Christian zuchtte. Hij werd een beetje moe van Dexter. Maar na een goede nachtrust kwam het wel weer goed. Ze sliepen samen, in een kamer. de bedden aan elkaar geschoven. Het had er altijd lief uitgezien van kleins af aan. Ze waren echt close. Niet te breken, Nooit niet. De drie liepen verder, De zon scheen fel. "Nog effe en ik trek m'n shirt uit.." Mompelde Christian met een grijns. "Sexy hoor, Striptease" Zei Dexter met wiebelwenkrauwen, Hij likte weer over zijn lippen. "Jezus wat ben je aantastelijk vandaag Dexter" Zei Christian met een grijnsje. Dexter richtte zich op jazz. "Heb je al iemand voor het bal?" Vroeg hij met een glimlachje. Christian wou net het zelfde vragen. "Ben ook benieuwd.. Al iemand op het oog?" De drie liepen sierlijk. Maar alledrie droegen ze een geheim met zich mee. Een ongewoon geheim, Ze wisten het van elkaar en niemand anders wist het. Dexter zwiepte zijn haren uit zijn gezicht en keek Jazz weer aan. "En.. Het belangrijkste, Wat doe je aan?" Zei hij met een lichtelijke charmante grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 10:29 pm

Jazz grinnikte en keek even naar het verlegen meisje. Jazz vond de jongens echte schatjes maar zo waren die twee nou eenmaal. Het waren echte schatten. Ookal konden ze net als Jazz wel eens echt flippen maar dat maakte niet echt uit. Jazz greens breed terwijl ze liep maar kon haar lach niet inhouden toen Dexter begon over de condoom. ''Je bent gewoon jaloers omdat hij een grotere pik heb dan jij...'' Zei ze met een sierlijke grijns. Jazz kon Dexter en Chris alle twee wel dollen en dat deed ze dan ook wel. De zon scheen fel en Jazz was blij dat ze korte en best dunne kleding had aangedaan. Ze greens lichtjes terwijl ze vooruit liep. ''Doe je dat toch,'' Zei Jazz met een licht grijnsje. Jazz keek Dexter aan, ''Hé alleen ik mag vandaag aantastelijk zijn hoor,'' Zei ze voor de grap. Daarna keek ze weer voor zich uit. ''Wel sexy hoor, tenminste als je een sixpack heb,'' Zei ze met een grijnsje en keek een beetje dromerig voor zich uit. Dat had ze wel vaker. Ze schrok weer wakker toen Dexter wat aan haar vroeg. Ze schudde haar hoofd. ''Ben nog niet gevraagt, maar dat zal wel snel komen denk ik..'' Zei ze eerlijk. Ja, Jazz werd vaak al in het begin van de week al gevraagt maar ze bleef kieskeurig. Toen christian vroeg wie ze op het oog had beet ze op haar onderlip heel even maar. ''Niet echt, denk ik...'' Maar dit was eigelijk niet echt waar. Ze zuchtte even. ''Nou heb wel wat mensen op het oog die me moge vragen en de eerste die me dan vraagt daar zeg ik ja op, tenminste als ik die gene op het oog had.'' Zei ze eerlijk. ''Maar eerlijk gezegt wil ik wel op een romantische manier gevraagt worden, lekker ouderwets maar toch..'' Ze greens lichtjes, ja dat leek haar wel wat. Ze keek alweer wat dromerig voor zich uit, ''Een verrassing,'' Zei ze met een sierlijke glimlach toen hij vroeg wat ze ging aantrekken. ''En jullie?'' ''Hebben jullie al iemand op het oog?'' vroeg ze nu aan de tweeling. ''En wat gaan jullie aantrekken?'' vervolgde ze haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 10:47 pm

"Ik heb een sixpack" Zei Christian alsof hij nu heel wat was. Hij trok zijn shirt omhoog, een mooie getrainde buik was te zien. "Stripteaaase!" Riep Dexter en hief zijn vrije arm in de lucht. Christian greens en liet zijn shirt weer naar beneden zakken. Hij knakte zijn nek. op de vraag van Jazz of zij iemand op het oog hadden greens Christian en keek Dex mysterieus aan. "Nee he, toch Dexterboy?" Zei Christian bijna mysterieus. "Misschien een van die gilwijven" Zei Dexter met een grijnsje. Christian maakte een kotsbeweging. "Serieus? Die kleffe trutjes? Het enige wat ze willen is neuken." Dexter lachtte. "Wel met condoom Chrissy." Chris mopperde wat. "Nog een keer Chrissy en ik zal je een Chrissy geven" Dexter greens en wiebelde met zijn wenkbrouwen. "Bring it on baby.." Zei hij terwijl hij over zijn lippen likte. "IK BOEK JE.." Riep Christian hard en greens breed. Dexter lachtte. "Dan doet Jazz mee." Zei Dexter met een lieve knipoog naar Jazz. Volgensmij hadden die twee wat in gedachte. En waarschijnlijk kreeg Jazz het te horen voordat zijzelf het konden vertellen, Aangezien ze vaak waren omringd door roddeltantes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyvr maa 18, 2011 11:20 pm

Jazz keek de tweeling aan, ze grinnikte lichtjes. ''Mag ik weten wie jullie gaan vragen?'' Vroeg ze met grote ogen, die gewoon weg schattig waren. Ze glimlachtte liefjes. ''Ah toe? Mag ik het weten alsjeblieft?'' vroeg ze met een pruillipje. Toen ze over dat boeken begonnen lachte Jazz, ''Dat doe ik alleen in de discotheek of in een club, sorry guys..'' Zei ze lachend en greens breed. Ze keek weer om zich heen het zag er mooi uit hier. Het was echt lekker weer. De zon scheen fel en haar ogen glinsterde er door. Ze keek weer dromerig voor zich uit. Het gekibbel van de twee stierf weg in haar gedachten. Ze dacht aan haar ouderlijk huis en haar ouders. Ze glimlachte breed, ze zag haar moeder nog staan boven aan de grote trap met 'de' jurk. De jurk die haar moeder ook aan had op het bal en nu mocht zij hem aan. Het was een grote eer om de schitterende jurk van haar moeder te dragen. Jazz zou zich helemaal gaan opdoffen en zou er prachtig uit gaan, ze zou van haar make-up echte kunst maken want daar hield ze tenslotte echt van.

(( zwaar maar dan ook echt zwwa inspriloos ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyza maa 19, 2011 12:14 pm

"Jaaa..." Begon Dexter. "Dat is een geheim." Ze grijnsde beide breed. "Ik weet het al." Zei Dexter. "Ik ook." Beide wilden ze Jazz mee uit vragen, de twee vochten nooit om iemand, want als ze hetzelfde meisje leuk vonden deelde ze haar net zo gemakkelijk. "En wie heb jij in gedachte, broertje?" Vroeg Dexter. "Hetzelfde als wie jij in gedachte heb" Zei hij met een mysterieuze grijns. Dexter grinnikte. "Dat word weer delen.." "Zoals gewoonlijk" Maakte Christian zijn zin af. Ze kwamen al dichterbij, bij de school. het was een enorm gebouw om te zien. Erg uitdagend, maar vooral ook erg mooi. Binnen zou de kantine weer open zijn met allerlei lekkere dingen, Christian at zichzelf altijd vol. Maar hij kwam vreemd genoeg nooit aan. "En wat ga jij eten Dexy?" Vroeg Christian terwijl hij over zijn buik wreef. "Poep, Nou goed?" Zei hij met een brede grijns en liep gewoon door. Ze liepen de deuren binnen en keken even om zich heen. Hun vertrouwde 'huis'. Tenminstre, zo zagen de twee dat, overal waar ze een lange tijd moesten verblijven noemde ze hun thuis. ze glimlachten breed en Dexter liet Jazz los, ook Christian volgde. "Ik heb honger als een paard.." Riep Christian terwijl hij zichzelf uitrekte, hij liep al naar de kantine toe.

((Ik ook xD Ben supermoe man xD net 2 en een halve uur hardgelopen xDD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyza maa 19, 2011 12:40 pm

((zit op ds dus zal niet echt lang posten sorry))

Jazz keek wat vreemd naar de twee, de zelfde? ''wie dan?'' vroeg Jazz nieuwgierig. Maar ze merkte al dat de jongens dat haar niet gingen vertellen. Ze mompelde iets als: spelbrekers en keek weer wat dromerig voor zich uit de school werd steeds groter en de twee lieten haar arm los. Toen ze de hal binnen gingen rook Jazz het al, de verse kantine broodjes. Ze likte haar lippen af. Ze grinnikte toen de twee begonnen over wat ze gingen nemen. Met een grijns liep ze de hal door, ze keek even omhoog naar de gigantische kroonluchter. Jazz vond de kroonluchter altijd erg mooi en vroeg zich telkens af wie hier allemaal had ondergelopen. Ze glimlachte breed terwijl ze naar de deuren van de kantine liep. Even draaide ze zich om, om even te wachten op de tweeling voordat ze naar binnen liep. Het was druk in de kantine, niet zo gek ook natuurljk want het was lunchtijd. De geur van vers brood vulde de kantine.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyza maa 19, 2011 4:23 pm

((DS? Sinds wanneer heb jij een DS o.o welke xD))

"Ik neem.." Christian keek op het menu. "Broodje poep" Zei Dexter plagerig en gaf zijn broer een duwtje. "Ja jij zeker.." "Ja man, met extra saus" Christian grinnikte. "Ik trakteer.." Zeiden ze tegelijkertijd. "Nee ik trakteer!" Zeiden ze weer in koor, Ze keken elkaar vernietigend aan maar schoten uiteindelijk in de lach. "Oke jij trakteert.." Werd er nu gezegd. "Weet je wat, Laat maar" Lachtte Dex en schudde breed grijnzend zijn hoofd. "Wie trakteert er nou?" Mompelde Christian. "M'n oma" Antwoordde Dexter. "Jammer genoeg zijn de broodjes niet gratis." Mompelde hij, Maar dat was natuurlijk niet realistisch dat ze gratis zouden zijn, Anders was er minder inkomen voor de school. Hij leunde even tegen de toonbank aan en wachtte op een antwoord van Jazz.

((Zwaar inspiratieloos =.=))
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Emptyza maa 19, 2011 4:43 pm

(( Uhmm al heel lang hoor XD die XL ding waarmee ik op internet kan als ik thuis ben xd ))

Jazz schudde lachtend haar hoofd. ''Ik betaal zelf wel hoor, jongens..'' Zei ze met een grijns en leunde tegen de toonbank aan. ''Broodje gezond en wat sap.'' Zei ze met een glimlachje tegen de kantine juf en veegde haar lokken uit haar gezicht. Het broodje werd op de toonbank gelegd en ook de sap, het plasma sap want de kantine juf wist wie ze dat moest geven en Jazz over handigde de vrouw een briefje en kreeg uiteindelijk haar wisselgeld terug. Ze keek naar de jongens en glimlachte vriendelijk naar hen. ''Ik zoek alvast een plekje goed?'' Ze glimlachte en wierp hen een knipoog toe en keek rond in de kantine en liep uiteindelijk naar een leeg tafeltje. Haar haken klakte vrolijk op de grond en ging uiteindelijk zitten. Ze zetten haar dienblad neer op tafel en legde haar handen onder haar hoofd en keek naar de tweeling. Waarna ze weer naar het dienblad keek met een grijnsje, eigelijk vond ze om gaan met de tweeling heel erg leuk, misschien net iets te leuk. Ze dacht even na over wat de tweeling zei, ze gingen het zelfde meisje vragen maar wie? Zouden ze haar bedoelen? Nee toch? Of wel? Ze wachten maar af, dat was het beste wat ze kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





A new song... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new song...   A new song... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new song...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific Coast Academy  :: Pacific Coast Academy :: Pacific Coast Academy :: Outside-
Ga naar: