Pacific Coast Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pacific Coast Academy

Een bijzondere academy, overleef jij het?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Mannings Twin<3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyvr maa 18, 2011 7:22 pm

Dit zijn twins.. Ja ik weet dat het dezelfde persoon is maar bij Dexter lijkt hij wat.. Ouder..

~ Dex & Chris, Beloved Vampire twins..

Naam: Dexter Alaine Mannings
Bijnaam: Dex, Dexy, Dexterboy (xD)
Leeftijd: oogt als
Geslacht: Mannelijk
Student/uitwisselings student: Student van PCA.
Familie:
Christian (Chris, 19) - Tweelingbroer (eeneiig)
Samson Jonas Mannings (17) - 'Kleine' broer
Africa Mannings II (12) - Kleine zusje
Dakota Rosaline Mannings (15) - Kleine zus
Africa Maria Mannings - Moeder
Devon Martinus Mannings - Vader

Geboorte plaats: Los Angeles, Californie. (US) ~City of angels~
Lengte: 1.82
Uiterlijk:
The Mannings Twin<3 Nickasaur
Liefde: Dex is een echte verleider. Hij stapt graag op meisjes af, om zich vervolgens Charmant te gedragen. Maar soms kan hij hier niets aan doen. Hij komt meestal altijd mysterieus over. De meeste meiden vallen als een blok voor de twee, maar het interesseerd hem niets. Hij zal alleen verder gaan in het flirten als hij die persoon echt leuk vind. Je kan zeggen dat hij gewoon zoekt naar de 'ware'. Dex is 100% hetero.
Angsten: Hij is bang om zijn geliefde broer te verliezen.
Genotsmiddelen: Roken, Feesten.
Groep: Ze hebben niet echt een groep. Ze zijn nog op zichzelf.
Talent: Piano spelen, Acteren.

Overig: Dexter is een vamp.



Naam: Christian Alaine Mannings
Bijnaam: Chris, 'Chrissy', Christoph
Leeftijd: oogt als
Geslacht: Mannelijk
Student/uitwisselings student: Student van PCA.
Familie:
Dexter (Dex, 19) - Tweelingbroer (eeneiig)
Samson Jonas Mannings (17) - 'Kleine' broer
Africa Mannings II (12) - Kleine zusje
Dakota Rosaline Mannings (15) - Kleine zus
Africa Maria Mannings - Moeder
Devon Martinus Mannings - Vader

Geboorte plaats: Los Angeles, Californie. (US) ~City of angels~
Lengte: 1.81
Uiterlijk:
The Mannings Twin<3 Nickasaur+nick
Liefde: Chris wacht net als Dexter op de 'ware'. Maar hij test het niet uit, Hij laat het op zich afkomen. Hij stapt minder snel op een meisje af dan dat Dexter doet, Maar toch is hij niet verlegen. Ook Chris is 100% hetero.
Angsten: Zijn broer verliezen, Hij heeft een serieuze fobie voor spinnen. hij kan er echt niks aan doen xd
Genotsmiddelen: Af en toe ladderzat worden xD, Feesten
Groep: Ze Hebben niet echt een groep. Ze zijn nog op zichzelf.
Talent: Gitaar spelen, Acteren

Overig: Christian is een vamp.

Innerlijk van beide: Dexter is nogal.. een flirter. Maar beide zijn ze nog maagd, Al hebben ze genoeg ervaring. Ja, Zoenen, Dat kunnen ze wel xD Dex en Chris zijn vrijwel de meest bekende tweeling, en tot nu toe de enige die hier op school rond loopt. Veel meisjes vallen voor Hen, Alleen zelf zijn ze niet geinteresseerd in hen. Wat dat betreft lijkt de tweeling best op elkaar. Beide zijn ze charmant, En weten hoe ze met een situatie om moeten gaan. Beide Zijn ze nogal simpel en worden niet zo snel boos. Dex is wat Sneller geirriteerd dan Chris. Dex is een levensgenieter, net zoals zijn broer. Ze hebben een supersterke band samen en je zou ze nooit alleen zien. Dex heeft een wat lagere stem dan Chris waardoor hij aantrekkelijker 'klinkt'. Dex houdt niet van leugenaars, en ziet zo door je leugentjes heen. Want Deze tweeling is niet achterlijk. Ze zijn uitstekend in het ontcijferen van blikken, acties, en leugens. Ze hebben dus ook veel mensenkennis, en algemene kennis. Maar wat wil je, als je al meer dan 100 jaar op de aarde rond loopt. Ze zijn zelfverzekerd en stappen niet snel uit de weg voor andere 'groepen', Ze durven een praatje aan te gaan met vrijwel iedereen; wat ze ook wel doen. Ze zijn erg sportief en houden allebei van dansen. Een feestje gaan ze dan ook niet uit de weg. Dex rookt, Chris niet. Chris is er streng tegen, Maar Chris drinkt weer meer dan zijn broer. Ze hebben de leukste humor samen, ze zijn soms niet te begrijpen die twee. Ze maken elkaars zinnen letterlijk af net zoals de drieling in 'Donald Duck.' Ze kunnen overal wel om lachen. Chris is wat stiller, Al komt hij prima voor zichzelf en andere op. Wat dat betreft zijn ze net twee druppels water, Alleen gedraagd Dex zich wat ouder. De twee zorgen voor een bloed voorraad voor elkaar, Dus ze bijten haast nooit anderen. Trouw aan de bloedpillen zijn ze wel. Ze zijn zeker wel goede verleiders! Ze gaan graag weddenschappen aan en zijn in voor een spelletje, Alleen kan Chris niet tegen zijn verlies.. Ze hebben wel een goede band met zowat elke leraar maar bij een leraar zijn ze niet zo geliefd.. De Leraar van Kunstgeschiedenis.
(Ik voeg later nog wat dingetjes toe)

Vertel me als ik dingen ben vergeten of als dingen niet kloppen =.=
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyvr maa 18, 2011 7:28 pm

Ik zal ze toevoegen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyvr maa 18, 2011 7:29 pm

Dankje ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyvr maa 18, 2011 7:30 pm

Ik heb ze toegevoegd :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyvr maa 18, 2011 7:45 pm

Thanks again xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciskaaah.

Ciskaaah.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 14-03-11
Woonplaats : je oma

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyza maa 19, 2011 9:48 am

Je hebt de leeftijd niet helemaal ingevuld: 'oogt als....'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyza maa 19, 2011 11:02 am

Oowjaah weet je hoe dat komt xD ik wist niet hoe oud je kon zijn voor hier op deze school dus ik ging eerst wachten op Nicole xd. Vul ik wel in als ik thuis ben want ben nu aan t sporten met m'n beste vriend xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyza maa 19, 2011 11:15 am

Doet jenni aan sport O.O
Sinds wanneer!
Wat voor sport eigelijk :3
En word je afgebeuld? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyza maa 19, 2011 11:21 am

Ja nou uhhm.. Ik ben aan het hardlopen al vanaf 9 uur xD maar ik ga weer rennen! Adios<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Emptyza maa 19, 2011 11:29 am

Haha, nou have fun <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Mannings Twin<3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mannings Twin<3   The Mannings Twin<3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Mannings Twin<3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific Coast Academy  :: Algemeen :: Personages-
Ga naar: