Pacific Coast Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pacific Coast Academy

Een bijzondere academy, overleef jij het?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jessica Alisayah Keyaz Camerfield

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 4:28 pm

Naam: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield
Bijnaam: Jessie of Jazz maar groepsleden noemen haar Jazz
Leeftijd: 17 (zegt ze zelf.)
Geslacht: Vrouwelijk
Student/uitwisselings student: Student van PCA
Familie:
Moeder: Annebeth Camerfield
Vader: Rollando Senior Camerfield
Oudste Zus: Lotte Mackenzie Camerfield
Oudste Broer: Rollando Junior Camerfield
De Tweeling Broer & Zus: Quinten & Quinty Camerfield
Zusje: Mellisa Annabethe Camerfield
Jongste Zusje: Mikella Jasmine Alisa Camerfield
Jongste Broertje: Mickey Rolland Lee Camerfield
Geboorte plaats:
Jazz is geboren in Australië maar meerdere keren verhuist.
Lengte: 1.67 heeft meestal hakken van 5 centimeter aan.
Uiterlijk:
Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Young_10
Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Take_t10
Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Stay_g10

Innerlijk: Jazz is erg kieskeurig maar dit moet ook wel. Ze is erg beleefd en vriendelijk soms op zo'n manier dat je niet eens ziet dat het gemaakt is. Jazz houd van een uitdaging en is dan ook een meisje met pit in zich. Gevaar gaat ze niet uit de weg en neemt daarom veel Risco's toch weet Jazz altijd te weten wat ze moet doen. Jazz is erg aantrekkelijk en heeft een haast magische stem. Ze kan erg charmant en flirterig over komen maar Jazz is een geluk zoeker. Ze blijft niet erg lang bij het zelfde hangen en wild altijd wel iets nieuws. Maar als ze iets heeft zoals een optreden wild ze alles tot in de puntjes uitwerken en kan dan erg perfectionistisch zijn. Jazz kan erg serieus zijn en haar ogen kunnen je zo doordringend aan kijken dat je er bang van word. Jazz is totaal niet op haar mondje gevallen en zegt wat ze denkt. Alles wat Jazz zegt is eerlijk want liegen kan Jazz echter niet. Nooit gekunt ook, je ziet het dan in haar ogen en in haar houding. Jazz is soms nog wat ouderwets en houd toch wel van de aandacht die ze krijgt. Verlegen is Jazz zeker niet, ze is erg spontaan en staat graag in de spotlight's maar toch gunt ze een ander het ook. Ze is erg vrijgevig en blijft altijd kalm wat er ook gebeurt. Nouja, altijd. Ze kan soms nog wel eens flippen en dan weet je niet wat je ziet of hoort. Je kan dan maar beter uit de buurt blijven want Jazz heeft zich niet altijd onder de controlle dit is ook met andere dingen zo maar daar praat ze nooit over. Jazz is nogal mysterieus en gesloten. Ze maakt wel snel vrienden maar is meer geinterseerd in hun dan in zichzelf want ze praat niet graag over zichzelf tenminste niet over haar geheimen en gevoelens. Je kan dan ook begrijpen dat Jazz amper echte vrienden heeft. Toch kan Jazz ontzettend vals zijn en je een vuile blik toe dienen waarvan je zegt, als blikken eens konden doden. Jazz is erg muzikaal en speelt dan ook vele instrumenten waaronder Jazz instrumenten. Ook heeft ze een stem waarvan de rillingen over je rug lopen als je hem hoort.
Liefde: De liefde, een groot woord voor Jazz. Ze geloofd er niet echt in, niet meer althans. Een happy end kent ze dan ook niet, het is al moeilijk om goede vrienden te worden met Jazz laat staan haar vriendje want Jazz is Hetro. Tenminste denk ze en ze moet het ook zijn vind ze zelf. Dat is een regel in de familie. Haar familie kent vele regels en die volgt Jazz dan ook trouw net zoals alle andere regels al kan ze de schoolregels wel door de plee spoelen. De 'vriendjes' die Jazz koos waren geen goede keuzes geweest, bad boys. Ze is er al snel mee gekapt want Jazz heeft het niet zo op Drugs.
Angsten: Mislukkingen, alles moet perfect zijn. Zich binden aan mensen. Ze heeft door de jaren heen bindingsangst opgelopen al zou je dat aan haar gezicht niet kunnen zien.
Genotsmiddelen: Muziek spelen,maken,luisteren en zingen.
Groep: Leider van SOUL. Deze groep gaat van generatie tot generatie en heeft hem overgenomen van haar de tweeling toen ze van school gingen. Ze is nu al 2 jaar de leidster van Soul en tot nu toe gaat het erg goed.
Talent:
~ Zingen.
~ Instrumenten bespelen: Saxofoon,bass,piano,gitaar, harp & Viool.
~ Dansen
( de meeste talenten zijn aangeleerde talenten... )

Overig: Jazz is één van de negen vampieren op school vandaar dat ze zoveel instrumenten kan bespelen. Maar zingen zit in haar bloed. De Soul groep geven meestal de curcussen dansen aan de rest van de school.

Jazz heeft overigens ook nog 2 tatoeages...

Spoiler:


Laatst aangepast door Nicole op ma maa 21, 2011 9:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Ciskaaah.

Ciskaaah.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 14-03-11
Woonplaats : je oma

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 4:34 pm

OMG! weet je hoe eng.... dat plaatje wilde ik eerst voor Samantha doen xD
deviantart love~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 4:37 pm

Ik wil weten van wie dat account is =.= Want t zijn mooie foto's xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 4:39 pm

LAATMAAR.. GEVONDEN xdd
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 4:50 pm

Haha, dat kan...
En inderdaad hij maakt erg mooie foto's
Die foto's van Alice zijn ook van hem :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 4:53 pm

Ik heb z'n account gevonden ^^ Hij is niet echt bepaald mooi maar zijn foto's wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:08 pm

Haha, hij zelf is echt lelijk dat geef ik toe, maar hij kan echt mooi fotografferen, heb echt bijna al zijn foto's in een map staan XD
Nouja de foto's die ik mooi vond tenminste :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:10 pm

Haha oke ^^ Ik zoek nu een uiterlijk voor een tweeling..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:14 pm

als je aan de emo kant zoekt ga je het daar niet echt vinden, nouja 2 jongens misschien dan maar dan kan je beter op google zoeken...
Als ik moet helpen hoor ik het :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:17 pm

hulp, Heeeeel graag =.= twee jongens is wel handig aangezien er nu heel veel meiden zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:24 pm

Haha is goed hoor
Uhm hoe moeten ze eruit zien
blond?
zwart haar?
Bruin?
Tell me :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:25 pm

Het maakt me echt geen ene flikker uit xD Als ze maar cute zijn~ en het liefst alternatief.. Hoeft niet perse, maar is wel leuk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:31 pm

Oke ga kijken 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:32 pm

IK ben ook aan t kijken lol xDD en thxx<33
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:42 pm

Dadelijk ga je een hele levens voorraad aan plaatjes krijgen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 5:43 pm

LOL ik zie wel xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:15 pm

Gestuurd..
Er zitten hele mooie bij :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:16 pm

Dankjee<33
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:19 pm

Astublaft :3
Nu hopen dat jij ze ook mooi vind XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:21 pm

Er zitten hele schattige tussen :3 Maar zelf kijk ik ook nog efkes verder xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:23 pm

Is goed hoor Wink
Er zitten inderdaad erge leuke tussen :3
kwijlie kwijlie jongens :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:28 pm

hihi xD Ze zijn meer schattig dan knap =.= Het moet zo'n supersexy twin zijn waar iedereen als een blok voor valt xD Maar die ene..
eh
dat derde plaatje van boven wat je me had gestuurd.. Die ga ik gebruiken voor een surfer dude<3 Het heeft wel geholpen die plaatjes xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:45 pm

Hihi :3

Ik had al gezocht naar een echte twin maar die zijn echt niet te vinden O.O
T____T

Maarja gelukkig heb ik geholpen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Jenn.




Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : theezakje

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:46 pm

JONGE IK WEET AL WIE IK GA GEBRUIKEN.. -Slaat mezelf voor hoofd- WAAROM HEB IK DAAR NIET EERDER AAN GEDACHT xD Nickasaur<3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicole
Admin
Nicole


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 12-03-11
Leeftijd : 28

Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Emptyvr maa 18, 2011 6:54 pm

Hihihi XD
Achja soms... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wonder-academy.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jessica Alisayah Keyaz Camerfield   Jessica Alisayah Keyaz Camerfield Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jessica Alisayah Keyaz Camerfield
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific Coast Academy  :: Algemeen :: Personages-
Ga naar: